分类标签

日志 (82) 分享 (39) Dota2 (22) 3D 打印机 (21) 学习 (21) 网赚教学 (18) 树莓派 (17) 纸模型 (15) DIY (14) 影评 (13) 旅游 (13) Raspberry PI (12) 创作 (12) 游戏 (11) 3D Print (9) 搞笑 (9) 知识库 (8) 神魔之塔 (8) 评测 (8) 日誌 (7) vlog (4) 激励 (4) 短篇故事 (4) 视频 (4) quadcopter (2) 动物 (2) 黑苹果 (2) slo-mo (1) 开箱 (1)
Order Your 3D Print here.

你做的打印机能用吗?The printer you make can use ?

最近接到一个这样的质疑,
你做的打印机能用吗?.....
嗯 好问题。
这里有个链接 https://www.instagram.com/invabun/
对!是我的 Instragram
我也上传几张最近打印的东西在下面
其它的去Instragram 看吧。
如果你还想询问是否我做的 ?
没错 那是开源的知识 我学 同时我制作。
你可以在我的youtube 频道看到我上传的一些压缩视频。
对了
能否不要一边质疑一边问相关知识?
我也算是正在卖打印机的商人。分享任何知识都没问题。
不过至少也帮我买一台再问吧。
我也需要资金才能制作更多不同类型的打印机来研究啊。




Recently received a question,
The printer you make can use ?
Humm is a good question .
I got a link here.
https://www.instagram.com/invabun/
Yeah that is my instragram.
Few upload latest print as below
for more go my Instragram.
If you ask is that printer really build by myself ?
ok that is opensource. I got part I learn and I build.
check my youtube channel for some Time lapse video as above.

lignt saber 50% part not finish yet

Raspberry pi 2B camera case

Arduino Nano case

Tools Handle

Star wars Millennium falcon